Veel Gestelde Vragen (FAQ)


Om je onze producten en services beter te helpen begrijpen en te zorgen voor een makkelijker en leukere gebruikerservaring hebben we een lijst samengesteld van Vaak Gestelde Vragen (FAQ) met bijbehorende antwoorden. Als je een specifieke vraag of probleem hebt dat niet in de onderstaande lijst staat, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) voor een snel antwoord of ga naar onze Contact Pagina voor andere manieren om contact met ons te leggen.

Q. Hoe zal mijn digitale code geleverd worden?

A. Nadat je betaling succesvol is verlopen, zal je digitale code verstuurd worden naar het email adres dat je hebt opgegeven toen je de gewenste betaalmethode aangaf.

Q. Hoe lang duurt het tot ik mijn digitale code ontvang?

A. Je zult je digitale code ontvangen binnen enkele seconden nadat we je betaling hebben ontvangen.

Q. Ik heb mijn digitale code niet ontvangen! Wat is er fout gegaan?

A. Als de betaling succesvol is verlopen, kan er een van de volgende dingen gebeurt zijn met je digitale code.

    1. Je code kan in de ‘Spam map’ van je Email Inbox beland zijn. Indien dit zo is, markeer hem dan als ‘Niet Spam’ om ervoor te zorgen dat toekomstige digitale codes in de juiste map terecht komen.

    2. Het email adres dat je hebt opgegeven was incorrect. Indien dit zo is, kun je contact opnemen met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of ga naar onze Contact Pagina voor andere manieren om contact met ons op te nemen.

Q. Zijn de digitale codes die wij verkopen legaal?

A. Ja, onze digitale codes zijn 100% legaal aangezien ze van geautoriseerde verkopers komen.

Q. Waarom zijn jullie digitale codes goedkoper dan die van andere sites?

A. We leveren een van de meest goedkope digitale codes van de game industrie omdat we ze in bulk kopen van erkende leveranciers. Daarnaast zijn we een ‘web-shop’ die ‘digitale codes’ verkoopt, waardoor we geen bezorgingskosten in rekening brengen voor onze klanten.

Q. Hoe kan ik jullie vertrouwen?

A. Onze web-shop is lid van de Webshop Trustmark Foundation – ’s wereld grootste en meest betrouwbare Trustmark voor winkels die producten en services via het internet aanbieden. Naast het feit dat we de wetten en regels van de Webshop Trustmark Foundation volgen, hebben we een dubbele laag van bescherming doordat de persoonlijke informatie van het betalingsproces via een beveiligde HTTPS connectie gecodeerd is.

Q. Welke console/platform hoort bij mijn digitale code?

A. Je kunt informatie over de compatibiliteit van de digitale codes vinden op de webpagina van de code zelf. Als je nog steeds onzeker bent over de specificatie van de codes, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) voordat je je aankoop doet of ga naar onze Contact Pagina voor andere manieren om contact met ons op te nemen.

Q. Hoe kan ik mijn digitale code activeren?

A. Voor een instructie die stap voor stap uit legt hoe je je digitale code moet activeren, kun je onze ‘hoe het werkt’ pagina bezoeken.

Let op: elke uitgever van digitale codes heeft zijn eigen procedures van activeren van codes. Als je onzeker bent over hoe je jouw digitale code moet activeren, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of ga naar onze Contact Pagina voor andere manieren om contact met ons op te nemen.

Q, Mijn code is ongeldig of werkt niet, wat kan ik doen?

A. Voor alle ‘ongeldige codes’ meldingen en klachten kun je contact opnemen met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of ga naar onze Contact Pagina voor andere manieren om contact met ons op te nemen.

Q. Mijn Gift Card en/of Lidmaatschap code is ‘regio geblokkeerd’, hoe los ik dit op?

A. De meeste Gift Cards & Lidmaatschappen zijn regio geblokkeerd en/of valuta specifiek, dus vergeet niet de productafbeelding en omschrijving zorgvuldig te bekijken voordat je je aankoop doet. Als je contact op neemt met onze klantenservice kunnen wij het probleem verhelderen en je informeren over eventuele oplossingen. Je kunt ze bereiken via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of bezoek onze Contact Pagina voor andere manieren om contact op te nemen.

Q. Kan mijn digitale code bezorgd worden op mijn huisadres?

A. Nee, helaas kan je digitale code niet thuis geleverd worden. We verkopen alleen digitale producten die alleen online beschikbaar zijn en digitaal geleverd worden naar een email adres na uw aankoop.

Q. Ik probeer een bestelling te plaatsen maar ik kom niet verder dan de betalingspagina, kan je me helpen?

A. Dit gebeurt meestal wanneer je de creditcard als betalingsmethode kiest. Velen banken voeren een beveiligingscheck uit wanneer je online een betaling maakt om Credit Card Fraudes zoals frauduleuze kosten en/of identiteitsdiefstal te voorkomen.

Dit is ingesteld in het belang van jou, hun klant, en leidt vaak tot een irritante maar noodzakelijke barrière om de betaling online succesvol af te ronden. Om dit op te lossen moet je direct contact op nemen met je bank om te verifiëren dat jij het was die de betaling probeerde te maken en te vragen of ze hem willen goedkeuren.


Q. Ik heb een pre-order geplaatst voor een game maar ik heb de code niet ontvangen?

A. De levering van de game waarvoor je een pre-order hebt geplaatst hangt af van de beschikbaarheid van de betreffende game. Check de releasedatum op de productpagina voor een geschatte tijd van levering. Het kan echter ook zijn dat de code wel beschikbaar is voor je, maar je hem niet kunt activeren tot de game uitgegeven is door zijn uitgever.

Als een game wel uitgegeven is en je de code niet hebt ontvangen of hem niet kunt activeren, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of ga naar onze Contact Pagina voor meerdere manieren om contact met ons op te nemen.

Q. Ik heb per ongeluk het verkeerde product gekocht. Kan ik hem ruilen of mijn geld terug krijgen?

A. Als je per ongeluk het verkeerde product hebt gekocht, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice via de 24/7 Live Chat box (rechtsonder in je scherm) of ga naar onze Contact Pagina voor meerdere manieren om contact met ons op te nemen.

Voor problemen en vragen die niet in de bovenstaande FAQs kunt u gerust contact opnemen met onze Live Chat klantenservice team dat 24 uur per dag en 7 dagen per week voor u beschikbaar is. Ga naar onze Contact Pagina voor een volledige lijst van manieren waarop u contact met ons kunt leggen.